torsdag 3 februari 2011

honey I want cola, you're cola light

Meeeen, nu blev det sådär många dagar mellan inläggen igen, meen, vill du veta hur mycket jag bryr mig? INGET :D

I tisdags var vi i Romme med skolan, och hej, jag är grymt ringrostig. Och vilken träningsvärk!
Igår var det 3e världskriget här hemma, så det blev inte som jag tänkt mig. Men hej, jag lever.
Idag stressade jag iväg till stallet efter praktiken i hopp om att hinna rida 2 innan 18. Det sket sig.
Började med River och förutom hans jävla högerbog som han skjuter ut så är han faktiskt riktigt fin trots tre dagars ofrivillig vila.
Solen var på tur, men honom fick jag rida i lilla ridhuset. I början ville han inte komma fram till handen och körde med tungan som en tok, vilket betyder att han inte är helt loss. Men jag försökte få honom att komma fram till handen samtidigt som jag så fort jag såg tungan lossade lite på den sidan och det blev faktiskt bättre!
Fruktansvärt skön ponny, man kan inte annat än gilla honom!

Solen i somras med en nyfiken Ceasar bakom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar