tisdag 15 februari 2011

now you're begging for more

Alla hjärtans dag måste vara den dagen på året man känner sig som mest ensam. Alla som har ngn pratar om vad de fått och vad de gjort. Hej jag är en ensam tjej på alla hjärtans dag som önskar mig choklad från någon som inte är min mor eller far. Helst inte heller ngn annans kille, för det kan ju tolkas lite fel.

Tolka mig inte fel för jag håller fortfarande fast vid att killar är rövhål tills någon lyckas bevisa motsatsen, men just den dagen känner man sig ju liiite ensam. Men jag hade ju iaf Doris att sova bredvid, alldeles utmärkt då hon är både mjuk och kär i mig, trots att hon är lite liten att krama på.

Nu ska jag fortsätta vara en lycklig skuttande tjej som skuttar till sin lilla säng!
Nattis!

1 kommentar:

  1. Jag var också jätteensam under alla hjärtans dag!
    Är man ensam då så känner man sig lite extra ensam :c

    SvaraRadera