måndag 7 februari 2011

you came along and you changed everything

Ja ni, det var ett tag sen.

I fredags hade vi myskväll i Örebro med grymma tjejor, dock var jag tvungen att åka klockan 7 på morgonen för att hinna iväg till stallet innan vi for vidare på hockey i Karlstad. Det var verkligen en upplevelse!

Söndag blev det jobb i mer än 11 timmar, fötterna strejkade lite, men det var bara att kämpa på.

Idag har varit en sådär dag då jag tänkt på en gammal vän väldigt mycket. Insåg hur mycket jag saknar honom igår efter att alla fotbollslag varit på jobbet. Jag är ledsen att allt blev som det blev och att jag är så fruktansvärt blåst, men om du läser dethär, så hade du verkligen rätt. Lesson's learned and proved a thousand times by now.
Tyvärr mår inte heller en av mina bästa vänner så bra, men du vet att jag älskar dig tjejen!
Aja, jag drar iväg och dansar straxt, får hoppas att det gör denhär dagen bättre.

1 kommentar:

  1. Jag gör nog så att jag kommenterar!
    Det här är så jobbigt, man vet inte vad man ska säga.
    Typ, kul dag, wihoooo!
    Dans :DDDD

    SvaraRadera