söndag 30 januari 2011

Confessions of a dramaqueen

Nu tänkte jag vara lite lustig och göra en sådandär liten lista, så här är några tuffa sanningar om mig:

  • Mina naglar ser förtillfället ut som... trash. Det känns inte så braaa..
  • Jag hade ett litet nyårslöfte. Jag vill i slutet av detta år kunna gå ner i split också!
  • Jag har extremt svårt för att bli kär och tycker att killar är rövhål in general. Bad experiences I guess.
  • Jag har fetaste cameltoen i mina jobbarbyxor. Dock syns det ju inte eftersom att jag har förkläde jämt.
  • Ibland undrar jag om jag ser lite för lätt på livet, alla verkar ha det så jävla svårt och jobbigt jämt.
Den här gången fick det räcka såå, hope u like it. Eller förresten nej, jag bryr mig inte ett piss om du gör det eller inte :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar