lördag 12 februari 2011

I'm on the right track baby, I was born this way

Såg att Lady GaGa släppt en ny singel igår GRYM! Kommer garanterat att spelas sönder i mina högtalare.
Finns dock inte på Spotify, men den finns att lyssna på här --> Lady GaGa - Born this way.

Igår var jag en sur tjej, dels för mina trasiga knän och dels för en massa annat.
Efter 4 timmars jobb mådde inte knäna bättre så jag försökte göra min kväll bättre med lite chips (a)

Igår när jag gick hem från bussen så ramlade jag på gatan och slog antagligen i cp-nerven i knät för jag mådde illa så ont gjorde det. Slog även sönder mina leggings på köpet samt blödde på det knät. Det andra knät är ett stort, mysigt blåmärke. Kul liv.

Snart ska jag dra iväg och jobba, ska nog hoppa mina cameltoebyxor idag då jag har så grymt ont.
Hej, jag heter Frida och jag ska bli rik en vacker dag!

1 kommentar: