lördag 6 mars 2010

Hmm, vi hörs imorgon skrev jag i förra inlägget... Men jag har inte haft lust att blogga, so I didn't!

I tisdags åkte vi till Hallsberg för att dansa Disco. Fy tusan roligt det är!

I onsdags på friskon hade jag och Amanda styrka löpning vilket innebar gymmet, där jag träffade min bror. Så efter skolan åkte jag till honom och hämtade min nya piercing, kanonsnygg!

På kvällen red jag en av de sista ridlektionerna på Laxå Ridklubbs ridskola. Efter snart 9 år så känner jag att jag inte har så mycket mer att få ut. Det har varit kanonår allihopa, vekligen! Har så många oförglömliga minnen.
Självklart kommer jag inte att sluta rida, kommer att rida på Uunik, de hästar Lina har, Tom, samt dem uppe hos Lundhs. Så kommer nog bli mycket ridning ändå!

På torsdagen var jag på kalas hos gammelmormor och åkte sedan iväg och red Solis i Ågrena.

Igår kom Amanda hem till mig, men jag var trött och sur, så var nog inte så värst kul för henne (a) Förlåt Amanda! You know I love you!

Idag har jag städat och kärrat in ved, samt varit i Örebro en snabbis med Bror min.





Bilder från hoppträning för Lina på Indy, den bästa ridskolehästen just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar