måndag 22 mars 2010

Idag har vi studiedag, välbehövligt och superskönt!

För övrigt så har jag haft en kanonhelg. I lördags på morgonen (6.10 gick jag upp, en lördag!!) följde jag med Lina, Pem och Issa på träning för Anna Emanuelsson i Markebäck. Pem var super som vanligt. Men för att vara Issas första hoppträning så tycker jag att det gick bra, trots en väldigt uppspelt häst.

På kvällen åkte jag hem till Amanda där vi gjorde kyckling och jordnötsås, kanongott!
Sedan kollade vi på första delen av Milleniumserien. Länge sen jag såg den ;) Efter den kollade vi på någon värdelös film, typ "The upside of anger". Se den inte!
Jag stannade där över natten och på morgonen ringde mor och far och frågade om vi ville följa med till Karlstad och shoppa. Så det gjorde vi. Dock är jag helt pank så jag shoppade inget.

Sen stressade vi hem och bytte om, sedan åkte vi till stallet där det nu var min tur att hoppträna för Lina. Hoppade Solis för första gången och det var så himla kul! Markarbetet gick dock sådär, men själva hoppningen gick kanon! Super övningar som slutade med att vi hoppade en oxer med en bakbom på 110cm. Dock var han en bra bit över, och det kändes verkligen som om det var piece of a cake. Bara att hoppas på att jag får hoppa honom igen, för det var verkligen så himla kul!

Nu ska jag fixa lite här hemma, typ kärra in ved och så. Duktig flicka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar