torsdag 11 mars 2010

Då var vi där igen... fan vad det är svårt att blogga!
Att formulera sig rätt och komma på något att skriva om.

Ridning blir det bara mer och mer utav, och jag älskar det!
I måndags red jag Surprise, som jag var i Kumla och red i höstas, samt gjorde en höjdaravramling på. Detta gjorde mig lite osäker för just den hästen, men det har visat sig att hon är en helt ny häst. En riktig liten bitch detdär ;)

Red Solis på Friskon, gick mycket bättre än förra torsdagen då jag höll på att skjuta migsjälv pga av min dåliga ridning.

På lektionen red jag Tom, och han gick så bra!, det är när man får sån respons av hästen jag förstår att jag inte är värdelös iallafall. Jag har gått runt och glänst hela dagen pga honom, har varit så lycklig!

Idag red jag Surprise igen, gick bra, och sen hade vi möte ang. påskshowen. Sedan provade jag och Malin på voltige på River, en av ridskolehästarna vilket gick bra!

I skolan rullar det på som vanligt och i helgen går jag moppekursen så att jag kan transportera migsjälv.

Igår efter friskon följde jag med Ámanda hem. Vi somnade i Amandas säng, så att jag inte kunde sova igårnatt, så jag är död just nu (a)

men jag orkar inte blogga mer, godnatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar