söndag 28 februari 2010

Hej

Hade ju som sagt var spakväll med Amanda igår, vilket inte blev så mycket till spakväll då vi bara badade och gjorde inpackning.

Vi fastnade liksom på baddelen, vårat samtal handlade om träning. Vi pratade om att börja simma när tågen går ordentligt igen. Dock får vi väl se. Känner att jag tränar på tok för lite just nu så jag måstte göra något åt det!

Den här dagen började med att klockan ringde vid 8, för att jag skulle åka och fodra hästar, dock stannade Amanda i sängen. Hade även tänkt rida, men fick åka hem och skotta taken istället då vårat båthus hade brakat. Hör och häpna, även Amanda hjälpte till!

Tiden drog iväg så vi fick stressa iväg till Kristinehamn, där vi såg Mia Skäringer.
En kanonshow då man ena stunden var vemodig när hon berättade om sin alkoholist till pappa för att nästa skratta tills man grät.

Imorgon börjar skolan och jag har lust att hänga mig, jag orkar verkligen inte!

Blir väl att lägga sig tidigt idag, så man orkar upp. Fast jag har ju inte haft sovmorgon så många morgnar så jag ska nog klara mig! Men vi hörs imorgon, pussciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar