onsdag 24 februari 2010

Hej

Blev inget bloggande igår, jag var med mamma på jobbet hela dagen för att vi skulle klippa oss i Kumla vid halv 4. Så istället för att åka tåg som jag skulle gjort om tågen gick (!), så fick jag gå upp klockan 5 istället. TACK SJ!

Klippningen gick bra, blev kanonnöjd med luggen! Jenny är jätteduktig verkligen! Bild kommer väl, när jag tagit någon, om jag gör det.

Idag gick jag upp runt 8 för att åka till stallet vid 9 och rida ut på Tom med Sture, Lisa och Alva. I början var han superpigg, ända tills vi provade om jag kunde gå först istället, då gick det kanon! Men vi ska prova att ha en martingal på honom så att han inte kan ta upp huvudet.

När jag kom hem åt jag och hoppade in i duschen. Sedan har jag suttit här och pratat med malin, så Påskshowen blir på långfredagen som är den 2/4.

Nu ska jag ta mig ut i det fina vädret för en PW så för att sedan ikväll åka tillbaka till stallet och ha teori.







You don't know what you've got 'til it's gone...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar