söndag 21 februari 2010

Eftersom att jag är ny så ska jag kanske berätta lite om migsjälv.

Jag heter Frida och är 15 år, fast fyller 16 år i december så alltså är jag en 94a. Mina intressen är att dansa och sjunga, plus att hästarna tar upp en stor del av mitt liv. Ridit har jag gjort sen jag gick i ettan, och rider oftast några gånger i veckan men det är olika. När jag dansar dansar jag disco i Hallsberg, men det gör jag bara en gång i veckan.

Just nu kretsar mitt liv ganska mycket kring de nyss gjorda gymnasievalen, som vi får preliminärt svar på den 4e april.
Mitt första val är "business program" som är ett lite specialutformat samhällsprogram på skolan Thoren business school i Örebro.

Eftersom att skolan ligger i Örebro och jag bor 6 mil ifrån örebro så kan pendlandet bli ganska svårt, så förhoppningsvis flyttar jag in dit om jag kommer in.

Om jag inte kommer in på Thoren så är mitt andrahandsval samhällsestet på Alléskolan i Hallsberg pga mitt intresse för att sjunga. Sjungit har jag gjort så länge jag kan minnas, och på senare tid så har det bara blivit roligare och roligare.

Min blogg kommer att handla först och främst om mig och vad jag hittar på för något om dagarna. Men dock är det min blogg så jag skriver om precis vad jag vill, så vi får väl se ;)

Hmm, jag kommer faktiskt inte på något mer just nu.
Nu ska jag sitta här en stund till för att sedan krypa ner i sängen med min övergosiga katt som redan ligger där och väntar.




Bild ifrån en spelning i somras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar