torsdag 25 februari 2010

Hej bloggen!

Igår blev en riktig SPORTlovsdag! På morgonen red jag ju, sedan var jag ju ute på PW i det fina vädret och avslutade dagen med ett yogapass. Alltså blev det ingen teori för min del. Yogan var skön, då det sträcker och styrker samtidigt, men kanske lite väl segt för min del. Men om det inte är efter någon annan av mina aktiviteter så har jag iallafall träningsvärk i muskeln mellan skulderbladen som sedan går upp i axelmuskeln.

Om 20 minuter kommer Maggan och kör mig till stallet, så ska jag ta hand om Uunik åt henne. Så det blir en runda i skogen med Sture och Svanur. Sedan blir det väl hem och duscha, och så kommer Amanda till mig. Vad vi hittar på får ni höra senare.

Jag och Amanda i myskläder innan promenad med Amandas hund Shakira, kanske inte den seriösaste bilden från min sida. Det handlar om att bjuda på sigsjälv ;)


See you later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar