- Mina naglar ser förtillfället ut som... trash. Det känns inte så braaa..
- Jag hade ett litet nyårslöfte. Jag vill i slutet av detta år kunna gå ner i split också!
- Jag har extremt svårt för att bli kär och tycker att killar är rövhål in general. Bad experiences I guess.
- Jag har fetaste cameltoen i mina jobbarbyxor. Dock syns det ju inte eftersom att jag har förkläde jämt.
- Ibland undrar jag om jag ser lite för lätt på livet, alla verkar ha det så jävla svårt och jobbigt jämt.
söndag 30 januari 2011
Confessions of a dramaqueen
Nu tänkte jag vara lite lustig och göra en sådandär liten lista, så här är några tuffa sanningar om mig:
lördag 29 januari 2011
Scream it out louder
Hej jag heter Frida, jag är en ganska patetisk tjej som sitter hemma och diskuterar tatueringar på insidan låret med en kär vän. Vi diskuterar även huruvida jag är orginell eller inte. Han tycker inte att jag är oginell men jag tycker att han har fel. Jag tycker att jag är en väldigt speciell tjej, kolla bara den här bilden, är inte denna orginell?
Ojdå, hittade visst några fler än en. Så det kan gå!
Ojdå, hittade visst några fler än en. Så det kan gå!
fredag 28 januari 2011
if you've ever loved somebody put your hands up
Sååå, vad tycker ni om min uppdatering med 15 inlägg om dagen?
Äsch sak samma, men jag är asparty så nu drar jag ut så får vi se var kvällen tar oss ;)
Puss
Äsch sak samma, men jag är asparty så nu drar jag ut så får vi se var kvällen tar oss ;)
Puss
torsdag 20 januari 2011
If I was you I'd run from me most nights, I was ment to be left behind
Life's hard, but sometimes so are you, and I guess, I am too.
Det finns så mycket jag skulle kunna skriva, men jag tror jag struntar i det.
Vi är unga och dumma, men det löser sig alltid. Om inte, skriv en sång om det.
Önskar bara att det gick att inse det.
Det finns så mycket jag skulle kunna skriva, men jag tror jag struntar i det.
Vi är unga och dumma, men det löser sig alltid. Om inte, skriv en sång om det.
Önskar bara att det gick att inse det.
onsdag 19 januari 2011
My little pony
Åhh vad jag saknar att rida! Har inte ridit sedan när vi skulle träna men det blev inställt och vi hoppade i alla fall, och det var kaos, eller ja, Solen skötte sig ju såklart. Men för en del andra. Läste även att Sol fick åka hem igen efter att det inte funkade hos den som hade honom. Väldigt synd, men jag förstår vad hon menar.

Indypindy som var rädd för det glänsande planket den gången det var kaos,
så att hans nya ryttare fick en åktur så att jag fick hoppa upp. Dock gammal bild, men det var roligt att rida honom igen efter en så lång tid!

En av min och Solis första träningar tror jag? Med det där fjutthindret kan man inte tro att vi hoppade 110 med GOD marginal ;)

Indypindy som var rädd för det glänsande planket den gången det var kaos,
så att hans nya ryttare fick en åktur så att jag fick hoppa upp. Dock gammal bild, men det var roligt att rida honom igen efter en så lång tid!
En av min och Solis första träningar tror jag? Med det där fjutthindret kan man inte tro att vi hoppade 110 med GOD marginal ;)
Modesty Blaise och jag i Hallsberg.
Jag blev hängandes på bommen på en hoppträning ;)
Jag och Sol igen, också från i somras.
Och sist men absolut inte minst, Peach. <3
söndag 16 januari 2011
unpredictable won't bother anymore
Denna vecka kommer bestå av sååå mycket plugg! Som vanligt..
Aja, fek:en väntar..
Aja, fek:en väntar..
fredag 14 januari 2011
måndag 10 januari 2011
we danced on tabletops and we took too many shots, I think we kissed but I forgot..
ÅNGEST!
Jag skulle göra nästan allt för en veckas lov till.
Hejdå underbara sovmorgnar!
Jag skulle göra nästan allt för en veckas lov till.
Hejdå underbara sovmorgnar!
söndag 9 januari 2011
söndag 2 januari 2011
I guess I need you
Nyår blev rätt bra, trots lite komplikationer ;) Ett kanon avslut på förra året iaf!
Sov dock bara någon timme och sen var det bara hem och börja jobba. Har jobbat idag också.
Vilket tjat det är om nyårslöften! själv har jag inga och tänker inte ha, för jag håller dem inte iaf.
Skulle ju vara rätt kul att ta tag i det här med tävlingar bättre, men om det ska funka så måste jag träna mer, så får väl försöka mig på det då. Jag måste vara världens lataste.
Sov dock bara någon timme och sen var det bara hem och börja jobba. Har jobbat idag också.
Vilket tjat det är om nyårslöften! själv har jag inga och tänker inte ha, för jag håller dem inte iaf.
Skulle ju vara rätt kul att ta tag i det här med tävlingar bättre, men om det ska funka så måste jag träna mer, så får väl försöka mig på det då. Jag måste vara världens lataste.
onsdag 29 december 2010
Make 'em go "oh oh oh"
Idag gick jag upp tidigt för att skotta och städa mitt rum, sen drog jag till Örebro och träffade Anton.
Nyår är fortfarande ett stort frågetecken, antingen blir det Tiveden och vad med Disan, Tommy, Andreas och alla, eller så blir det Örebro, och hem till Em med massa folk. Har inte riktigt bestämt mig än!
Årets nyårslåt lär ju iaf bli Katy Perry – Firework, grym låt!
Lägger upp några bilder från Ritz, båda gångerna.
Nyår är fortfarande ett stort frågetecken, antingen blir det Tiveden och vad med Disan, Tommy, Andreas och alla, eller så blir det Örebro, och hem till Em med massa folk. Har inte riktigt bestämt mig än!
Årets nyårslåt lär ju iaf bli Katy Perry – Firework, grym låt!
Lägger upp några bilder från Ritz, båda gångerna.
Avslutningen
Fixande innan Ritz för andra gången
Lazee på Avslutningen
måndag 27 december 2010
I keep on running but nothing works, I can't get away from you
Oj, nu var det ett tag sen jag skrev :o
Julafton var superbra och jag fick jättebra saker!
Jag har hunnit med att bli ett år äldre också, jag fick bla resan till gbg av mamma och pappa som jag och Disan ska på på sportlovet.
I helgen har jag jobbat, vilket inte var så kul pga det trasiga ventilationssystemet. Väldigt rökigt därinne alltså!
Idag bär det av till Marieberg med Disan, och jag ska försöka hitta något att ha på mig på nyår.
Vi får se vad det blir!
Dagens låt: Kid Cudi – Erase Me - Main
Julafton var superbra och jag fick jättebra saker!
Jag har hunnit med att bli ett år äldre också, jag fick bla resan till gbg av mamma och pappa som jag och Disan ska på på sportlovet.
I helgen har jag jobbat, vilket inte var så kul pga det trasiga ventilationssystemet. Väldigt rökigt därinne alltså!
Idag bär det av till Marieberg med Disan, och jag ska försöka hitta något att ha på mig på nyår.
Vi får se vad det blir!
Dagens låt: Kid Cudi – Erase Me - Main
onsdag 22 december 2010
I do it for the ones who got my back
Helt GRYM kväll igår!
Först julavslutning med Lazee som kom och spelade för oss!
Sen åkte vi hem till Em och fixade oss mer med Bosse och KP, sen drog vi tillbaka till Ritz och dansade till 2. Det känns i fötterna kan man ju säga.
Firade min födelsedag i söndags också, fick en massa bra saker bla en plattång och ett par sockar.
Bilder från kvällen kommer när Em lagt upp dem!
Först julavslutning med Lazee som kom och spelade för oss!
Sen åkte vi hem till Em och fixade oss mer med Bosse och KP, sen drog vi tillbaka till Ritz och dansade till 2. Det känns i fötterna kan man ju säga.
Firade min födelsedag i söndags också, fick en massa bra saker bla en plattång och ett par sockar.
Bilder från kvällen kommer när Em lagt upp dem!
måndag 20 december 2010
I just wanna dance, I don't really care
Hemma från skolan idag, så jävla hostig, snorig och nyser 24/7. Jag skippar redovisningen imorgon därför också.
Men på kvällen drar vi inåt för Ritz x 2, först avslutning, sen hem till Em, sen tillbaka igen!
Kommer nog att bli grymt!:)
Men på kvällen drar vi inåt för Ritz x 2, först avslutning, sen hem till Em, sen tillbaka igen!
Kommer nog att bli grymt!:)
söndag 19 december 2010
nobody said it was easy..
men ingen sa heller att det skulle bli så svårt.
Jag hatar att känna mig svag.
Jag hatar att ligga uppe och gråta om nätterna.
Jag hatar att vara så rädd att jag inte vet var jag ska ta vägen.
Jag hatar att vara ett offer när jag ser migsjälv som stark.
Jag hatar känslan av att inte veta vad man ska göra.
De som känner mig vet att jag alltid försöker stötta dem så mycket som går,
men det är inte alltid så lätt att vara där när det inte står rätt till på hemmaplan.
När allt händer så får det mig bara att tänka på allt gammalt, trots att jag var så liten.
Jag kommer fortfarande ihåg känslan.
Jag vill inte sova ensam.
Jag hatar att känna mig svag.
Jag hatar att ligga uppe och gråta om nätterna.
Jag hatar att vara så rädd att jag inte vet var jag ska ta vägen.
Jag hatar att vara ett offer när jag ser migsjälv som stark.
Jag hatar känslan av att inte veta vad man ska göra.
De som känner mig vet att jag alltid försöker stötta dem så mycket som går,
men det är inte alltid så lätt att vara där när det inte står rätt till på hemmaplan.
När allt händer så får det mig bara att tänka på allt gammalt, trots att jag var så liten.
Jag kommer fortfarande ihåg känslan.
Jag vill inte sova ensam.
lördag 18 december 2010
KULJUL
Känns som att allt är emot mig för tillfället. Jag ligger ensam hemma, sjuk med äckelhosta och låter som en kråka. Jag kan inte få igång The sims så att jag åtminstone kan fördriva tiden för att jag är så oteknisk. Jag har plugg att göra som jag tänker göra imorgon, och juste, jag ska jobba med detta imorgon. Positiv tjej!
Aja, det löser sig!
Aja, det löser sig!
tell the devil I said hey when you get back to where you're from
Torsdagskvällen spenderades med kanontjejer från klassen! Tror vi hade 7 chipspåsar på 5 pers, så det blev en del över. Vi sjöng singstar, eller de gjorde, för jag sjöng två låtar och tappade sedan rösten, men kul hade vi!
Emina med chipsen!
Jag Em och Emina
Sen sov jag hos Em, och igår åkte vi hem till Laxå för att fika med David.
Sen drog vi hem och mös hela kvällen.
Em har åkt nu, så jag är ensam hemma hela kvällen!
onsdag 15 december 2010
I want to burn tonight
Fan vad jag är glad!
Allt går så jävla bra just nu!
En vecka tills jag fyller typ, på Söndag firar vi mig.
Imorgon tjejkväll med singstar och världens bästa tjejer osv.
Allt går så jävla bra just nu!
En vecka tills jag fyller typ, på Söndag firar vi mig.
Imorgon tjejkväll med singstar och världens bästa tjejer osv.
Don't give up on me baby
We don't know how we got into this mad situation, only doing things out of frustration.
She needs me now but I can't seem to find a time.
We don't know how we got into this mess it's a gods test,
someone help us cause we're doing our best.
Trying to make it work but man these times are hard.
But we're gonna start by drinking old cheap bottles of wine,
sit talking up all night,
saying things we haven't for a while.
We're smiling but we're close to tears
even after all these years.
We just now got the feeling that we're meeting for the first time.
We both know how we're gonna make it work when it hurts.
When you pick yourself up you get kicked in the dirt.
These times are hard, they're making us crazy, but please
Don't give up on me baby
She needs me now but I can't seem to find a time.
We don't know how we got into this mess it's a gods test,
someone help us cause we're doing our best.
Trying to make it work but man these times are hard.
But we're gonna start by drinking old cheap bottles of wine,
sit talking up all night,
saying things we haven't for a while.
We're smiling but we're close to tears
even after all these years.
We just now got the feeling that we're meeting for the first time.
We both know how we're gonna make it work when it hurts.
When you pick yourself up you get kicked in the dirt.
These times are hard, they're making us crazy, but please
Don't give up on me baby
tisdag 14 december 2010
I like the way you shake your ass around me
Jag och Mathilda i Paren, 3a
Jag i svart med guldtröja, i mitten helt enkelt
Jag med nr 81, Ida nr 72
Mathilda och jag efter prisutdelningen med våra bucklor!
Klicka på bilderna för större bild.
Klicka på bilderna för större bild.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
















