onsdag 19 januari 2011

My little pony

Åhh vad jag saknar att rida! Har inte ridit sedan när vi skulle träna men det blev inställt och vi hoppade i alla fall, och det var kaos, eller ja, Solen skötte sig ju såklart. Men för en del andra. Läste även att Sol fick åka hem igen efter att det inte funkade hos den som hade honom. Väldigt synd, men jag förstår vad hon menar.



Indypindy som var rädd för det glänsande planket den gången det var kaos,
så att hans nya ryttare fick en åktur så att jag fick hoppa upp. Dock gammal bild, men det var roligt att rida honom igen efter en så lång tid!


En av min och Solis första träningar tror jag? Med det där fjutthindret kan man inte tro att vi hoppade 110 med GOD marginal ;)


Solen och jag i somras!

Modesty Blaise och jag i Hallsberg.

Jag blev hängandes på bommen på en hoppträning ;)

Jag och Sol igen, också från i somras.

Och sist men absolut inte minst, Peach. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar