måndag 26 december 2011

I'm open you're closed

Tjabba bloggen!

Sen jag skrev senast har det hänt en hel del. Jag har fyllt 17 och det betyder också att det har varit julafton.

Årets jul var den bästa på så många år, på morgonen åkte vi till farmor där alla mina kusiner var vilket var kul eftersom att vi träffar den sidan av släkten så sällan. Efter att vi kommit hem från farmor så la jag mig faktiskt och sov en timme, SÅÅ skönt att inte behöva stressa vidare som alla andra jular. Sen kom min kära bror och vi käkade julbord som jag och min mamma gjort helt själva, och efter det öppnade vi julklappar och spelade spel. På kvällen kom mammas bäste vän och hennes son och vi spelade spel och skrattade och hade roligt och åt ännu mer julmat.

Julklappar som jag fick var blandannat en onepiece (världens skönaste plagg!), presentkort, pengar, kläder och massa mer.

Idag har vi varit inne i Örebro och varit på bio, Stig-Helmer the story kollade vi på, väldans rolig!

Utöver allt detta har jag haft så sjukt tråkigt. Är fortfarande förkyld även om det är på bättringsvägen. Något som jag märkt av är hur van jag är att alltid ha någon att prata med, vilket jag på senaste tiden saknat väldans mycket och detta har lett till att jag blivit översocial med mina vänner, dock inte så social som jag skulle vilja vara.

SNÄLLA alla som läser detta, prata med mig. Jag har så tråkigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar