tisdag 6 december 2011

Get busy

Åh jag har så mycket plugg!
Allt som ska göras så jag inte glömmer bort det.

Argumentationsanalys - Filosofi
Mattehäftet - Matte B
Engelska prov, Of mice and men - Engelska B
Dansprojekt, praktiskt och skriftligt - Idrott
Inlämning på frågor - Företagsekonomi B
Geografiuppsatsen som är sen (hehe) - Geografi
Kostuppsatsen - Idrott

Har säkert glömt något..

Jag har även en massa annat som behöver göras, imorgon går vi i skolan till klockan 16. Torsdag ska vi dansa efter skolan, sen är det coachtid för mer plugg och på kvällen är det box. Fredag är ingen rolig dag då jag ska på begravning, och i och med det missar jag mitt 4 timmar långa matteprov.
Gjorde även redovisningsprov som blev ett MVG på, och igår fick jag tillbaka mitt matteprov på andragradsekvationer och annat tjafs och det blev också ett MVG, vilket även ger mig ett MVG i kursen.

Men nu ska jag iaf kolla på filmen Of mice and men för att göra det lite enklare för migsjälv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar