söndag 4 december 2011

I feel like I'm on fire and I'm trying to cry for help

Jag har fiskat idag. Det nappade som fan, men bara en fick komma upp.


Väldigt ocharmig bild, fast jag orkar ärligt talat inte bry mig. Är så trött på tjejer som mår dåligt pga att de har dålig självkänsla och hittar på anledningar för att slippa.

På bilden har jag min nya flytoverall, världens skönaste och smartaste uppfinning. Jag vet att jag ser superfet ut, men ni som läser min blogg och ser mina bilder på Facebook vet att jag inte är size 0. Jag skulle kunna ha mindre rumpa, mindre lår, finare kropp överhuvudtaget, men jag gillar att äta för själen. Det finns inget bättre än chips, och det vet alla som känner mig att jag verkligen menar. Sålänge jag själv känner att jag är hälsosam, trots alla mina skavanker, så tänker jag fortsätta äta mina chips, sålänge jag mår bra av det.

Alltför många gånger har jag tänkt ut poser osv för att jag ska se så bra ut på bild som möjligt, jag har mått så dåligt över alla dessa komplex så många gånger, men varför? Tillexempel var vi ju på det årliga Gustavsviksbadet med skolan i torsdags och självklart är det ju alltid lite obekvämt att visa sig i bikini inför hela skolan, fast sen undrar jag varför detta ska hindra mig från att ha roligt? Vatten, musik, rutschbanor, bubbelpooler men framförallt med helt fantastiska människor, kan det bli roligare? Nej, tänkte jag och åkte dit och hade superkul! Tycker så synd om dem som stannade hemma från en sådan toppengrej på grund av sina kroppskomplex, och jag hoppas verkligen att ni någon gång inser att ni missar så mycket roligt.

Jag är absolut inte perfekt, men jag tänker inte låta der hindra mig från att ha roligt. Och förresten, vem fan är perfekt?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar