torsdag 10 mars 2011

I can change your mind, turn it all around

HEJ BLOGGEN!

Känner mig så konstig. Alla har så många problem och mår så dåligt, men inte jag.
Är jag okänslig och dum, känslokall och tar för lätt på saker? Eller är det alla andra som överdriver?

Sure, jag har dåliga dagar och komplex samt blir osams med mina vänner, men jag kan inte säga att jag "mår dåligt". Jag har ofta precis samma problem, eller större problem, som många andra. Är det då jag som är konstig eller är det "de andra" som är konstiga? Tar jag för lätt på saker eller tar de för hårt på saker? Eller ska det vara så? Hmm.

Egentligen är jag rätt nöjd, jag har ett rätt bra liv. Jag lever i ett bra land, har pengar och är inte helt puckad. Jag känner att det är nog inte så jättemycket i mitt liv som jag saknar, trots att min blogg är rätt emo. Anledningen till att bloggen kan vara lite emo är för att det är då jag skriver, de gånger jag mår dåligt.

Vet inte hur många gånger som jag loggar in, men sedan inte kommer på något att skriva och loggar ut igen.

Imorgon åker jag till huvudstaden, till Erik. Måste säga att jag inte är speciellt taggad för tillfället, det har krånglat en del och en del känns fortfarande oklart. Men det löser sig väl ;)

Egentligen är jag ganska glad, jag har nämligen fått MVG i slutbetyg i både datakunskap och företagsekonomi, trots att jag tyckte att företagsekonomin var ganska svår och jobbig.

I guess att jag aldrig kommer få ett konkret svar på mina frågor, så vi säger väl PUUUSSSSSS på det och ska jag börja packa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar