torsdag 10 mars 2011

Confessions of a dramaqueen #2

Nu kör vi en till eftersom att det var rätt omtyckt sist..

  • Jag hatar när folk säger föralltid, jag blir skrämd och avskräckt.
  • Musik kan ändra mitt humör väldigt enkelt, åt båda hållen. Om jag är glad och hör en låt som får mig tänka på något kan jag bli jätteledsen eller så. Gråter därför ibland när jag hör vissa låtar..
  • Jag har en tvångstanke att jag ALLTID måste blöta båda händerna om ena handen blir blöt, tycker det känns obehagligt annars.
  • Jag har tre sena uppgifter i skolan, vilket betyder att jag måste gå på coach egentligen, men det hoppade jag idag iaf. BUUSIGT!
  • Jag har ett par rosa mjukisbyxor som jag praktiskt taget bor i. Har till och med gått på stan med dom. mina lovely byxooorr <3

En skymt av de ökända rosa...

1 kommentar: