tisdag 14 december 2010

I keep dancing

Ska ju kanske berätta att vi hade Dansavslutning/tävling i söndags.

Kvalen tyckte jag gick skit, för jag bara hoppade runt lite tyckte jag, 0 energi, bara hoppande liksom.
Men gick vidare iaf, och semin kändes bättre! Dock gjorde jag en hel del missar där också, men det kändes inte fullt lika dåligt, så jag gick vidare.
Finalen gick bättre, verkligen, och om man kollar på filmerna så ser det ut som om jag har mycket mer energi än i semin! Slutade med en 2a plats.

Paren körde vi final direkt, jag och Mathilda. Jag gjorde en jäkla massa missar, och såg tillochmed att domaren såg det, men det räckte till en 3e plats som inte är så illa pinkat med tanke på att vi inte dansat ihop mer än typ 3 ggr.

Bilder kommer! Längtar redan till nästa termin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar