torsdag 25 november 2010

stiga på och aldrig tveka en minut

Jag tror att jag håller på att bli sjuk. Men det har jag absolut inte tid med.
Det närmar sig jul och imorgon ska jag och Amanda gå en sväng på stan, Dock krånglar det med mina konton så måste gå förbi banken imorgon också. Tar nog även med mig ALLA mina mynt och sätter in dom. Det betyder en Frida med trasig nacke och rygg imorgon, men jag överlever.

Nu ska jag fokusera på de bra sakerna i mitt liv så jag glömmer de dåliga.
Kan verkligen behövas ibland. Jag hatar att jag är depp när jag inte ens har någon anledning till det.
Usch och fy.

En lycklig Frida som vill ha sommar.

2 kommentarer:

  1. Zooet.
    Jag lovade att jag skulle läsa era bloggar, vääldigt intressant!
    Jag är en stalker. jappp
    shaaa

    SvaraRadera
  2. det är ju bra att du håller vad du lovar ;)
    Fast det är ju inte du som är en stalker, vi har ju en annnan :o

    SvaraRadera