fredag 12 november 2010

det var så länge sen sist jag kände hjärtat slå

Den här dagen började ungefär lika bra som gårdagens skitdag.
Humöret var inte på topp imorse efter gårdagens små bravader samt en försovning och en fittkonduktör på tåg i bergslagen.
Väl i skolan triggades jag upp igen, var helt inne på att jag skulle leta upp jäveln och slå skiten ur honom, arg så att jag skakade. Kunde inte heller sitta still och jag tror inte att jag inte hade ätit sen igår klockan elva i skolan också spelade in. Jag får liksom lite svårt att kontrollera mig ;). Men efter en stund kom jag på att äcklet inte är värd min energi, så vi gick och lunchade och mina kära flickor gjorde mig på bättre humör igen.

Ikväll kommer Amandy hit för en filmkväll. Men nu måste jag städa mitt lilla rum då man inte längre ser mitt skrivbord :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar