onsdag 11 augusti 2010

Inspiration

Läste ett inlägg på Ellens blogg som jag verkligen måste tipsa om!
Här har ni det.

Det Ellen skriver är så himla sant! Jag vet att jag är långt ifrån bäst på något jag gör, men jag försöker så gott jag kan. Jag tycker det viktigaste är att man försöker iallafall för övning ger färdighet.

Det här med att folk trycker ner en kommer också alltid att finnas. Jag tror att det ofta beror på osäkerhet hos personen i fråga eller så är den bara avundsjuk. Ofta så lyckas personen även trycka ner en, för den enda elaka kommentaren är den man tar åt sig av. Jag kan få 20 komplimanger för någonting, men det är den enda dåliga jag kommer ihåg. Är inte det rätt sjukt?

Jaja, jag hoppas att ni i alla fall tar åt er av det Ellen skrivit, för det gjorde verkligen jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar