tisdag 10 augusti 2010

Fortfarande ont.

Jag har fortfarande ont i huvudet,tyvärr :(
Idag har jag inte gjort så mycket, varit ute och gått för att få lite frisk luft, och bara tagit det lugnt.
Jag funderade även på om jag ska försöka lägga upp något slags schema för min träning, för just nu är min komdition pinsamt dålig, och om två veckor drar dansen igång..
Dock har Tina lovat mig att vi ska gå ut och gå när jag flyttar dit.

Jag längtar faktiskt lite tills jag flyttar och så. Det blir en ny utmaning och även en bra erfarenhet. Bara att hoppas på att det fungerar bra!



Tyckte kossan på bilden var lite gullig, så han fick vara med här :D

2 kommentarer:

  1. ååh så du står där lina står? :p
    sv okeej, hur mycket kostar ett sånt? :)

    SvaraRadera
  2. Sv: Nej, jag rider Linas hästar. Så har ridit Pem några gånger också ;)
    De flesta uv-filtren kostar runt 200-300 kr :)

    SvaraRadera