tisdag 23 november 2010
A change in the weather
Är insnöad i Röfors och funderar på om man ska försöka ta sig till skolan för 1,5 timmars engelska. Snöstorm ute är ruuligt! Och jag som så gärna vill dansa ikväll. Aja, vi får se hur det blir.
måndag 22 november 2010
you're clouding up my mind
Det här är vad jag och Em håller på med när jag egentligen borde skriva företagsekonomi.
Men jag hann faktiskt göra en hel del i alla fall. Men vi hade iaf kul!
I loove the way it hurts
Hej!
Nu har jag företagsekonomi, men som ni vet ääääälskar ju jag the way it hurts med mycket plugg för jag är en nörd.
HA DET SÅ KULT PÅ BLOGGEN! HEJDOOOO!
Nu har jag företagsekonomi, men som ni vet ääääälskar ju jag the way it hurts med mycket plugg för jag är en nörd.
HA DET SÅ KULT PÅ BLOGGEN! HEJDOOOO!
lördag 20 november 2010
fredag 19 november 2010
Cry when you get older
Kulturnatten hit och dit, själv ska jag sitta och skriva uppsats. Mycket roligare! eller?
Ja, det får jag ta reda på..
Efter skolan hämtade mamma mig och så åkte vi till Marieberg där det blev en del grejer, blandannat till dansavslutningen. Jag är faktiskt ute i tid för en gångs skull! Bra mig!
SEE YA!
Ja, det får jag ta reda på..
Efter skolan hämtade mamma mig och så åkte vi till Marieberg där det blev en del grejer, blandannat till dansavslutningen. Jag är faktiskt ute i tid för en gångs skull! Bra mig!
SEE YA!
Kattmat
Alex står just nu längst fram och säger att han gillar kattmat, alldeles kanon då vi har köpt sardinkattmat till honom.
TTYL
TTYL
torsdag 18 november 2010
this is just a stop on the way to where I'm going
Idag fick vi sluta vid 13 alltså var jag hemma 14. Grymt skönt att sluta tidigt för en gångs skull!
På svenskan skrev vi CVs, för vi ska ju snart söka praktikplats. INGEN ANING om var jag vill vara..
Nu ska jag skriva Novell och Uppsats, vi får se hur det går..
Nightynighty!
På svenskan skrev vi CVs, för vi ska ju snart söka praktikplats. INGEN ANING om var jag vill vara..
Nu ska jag skriva Novell och Uppsats, vi får se hur det går..
Nightynighty!
onsdag 17 november 2010
I've lost my way back home
Nobody knows. The secret's safe with me.
Även om jag vill skrika ut det högt och tydligt.
Vi hade ett avtal, oskrivna regler, något obeskrivligt.
Men vi bestämde att det var inte så det skulle bli, och så blev det heller aldrig.
Något vi lärde oss var att det finns fördelar och nackdelar med allt, vi var bara för många nackdelar.
Nackdelar som inte går att leva med. Självklart har jag ljusa stunder, även om de är utan dig, men det är i alla fall ljusa och vad mer kan jag begära?
Ibland känns allt så bra, sen finns det stunder då jag saknar allt.
Right now I really miss you.
tisdag 16 november 2010
outta box, outta line
Rihanna-S&M
Cause I may be bad, but I'm perfectly good at it
Sex in the air, I don't care, I love the smell of it
Sticks and stones may break my bones
But chains and whips excite me
Cause I may be bad, but I'm perfectly good at it
Sex in the air, I don't care, I love the smell of it
Sticks and stones may break my bones
But chains and whips excite me
måndag 15 november 2010
I'm trying and trying to walk away
Men det går inge vidare. Tyvärr.
Drömde rätt lustigt inatt, om en gammal crush, hehe.
Idag ska jag hem och skriva novell, vi börjar klockan 13.30 imorgon, så imorgon med.
Men nu ska jag fortsätta med företagsekonomin...
Drömde rätt lustigt inatt, om en gammal crush, hehe.
Idag ska jag hem och skriva novell, vi börjar klockan 13.30 imorgon, så imorgon med.
Men nu ska jag fortsätta med företagsekonomin...
söndag 14 november 2010
Run
Igår blev det en ganska spontan resa till Örebro för att vara med Em, slutade med att vi satt hemma hos Eddie, med KP, Josse, Christian och Erik. Men det blev en mycket trevlig kväll med alldeles för sen sänggång, då jag var tvungen att gå upp 07.30. Skulle jobba i Laxå, så fick skynda mig hem.
Är även Farsdag idag. Jag älskar dig världens bästa pappa!
Är även Farsdag idag. Jag älskar dig världens bästa pappa!
fredag 12 november 2010
det var så länge sen sist jag kände hjärtat slå
Den här dagen började ungefär lika bra som gårdagens skitdag.
Humöret var inte på topp imorse efter gårdagens små bravader samt en försovning och en fittkonduktör på tåg i bergslagen.
Väl i skolan triggades jag upp igen, var helt inne på att jag skulle leta upp jäveln och slå skiten ur honom, arg så att jag skakade. Kunde inte heller sitta still och jag tror inte att jag inte hade ätit sen igår klockan elva i skolan också spelade in. Jag får liksom lite svårt att kontrollera mig ;). Men efter en stund kom jag på att äcklet inte är värd min energi, så vi gick och lunchade och mina kära flickor gjorde mig på bättre humör igen.
Ikväll kommer Amandy hit för en filmkväll. Men nu måste jag städa mitt lilla rum då man inte längre ser mitt skrivbord :)
Humöret var inte på topp imorse efter gårdagens små bravader samt en försovning och en fittkonduktör på tåg i bergslagen.
Väl i skolan triggades jag upp igen, var helt inne på att jag skulle leta upp jäveln och slå skiten ur honom, arg så att jag skakade. Kunde inte heller sitta still och jag tror inte att jag inte hade ätit sen igår klockan elva i skolan också spelade in. Jag får liksom lite svårt att kontrollera mig ;). Men efter en stund kom jag på att äcklet inte är värd min energi, så vi gick och lunchade och mina kära flickor gjorde mig på bättre humör igen.
Ikväll kommer Amandy hit för en filmkväll. Men nu måste jag städa mitt lilla rum då man inte längre ser mitt skrivbord :)
torsdag 11 november 2010
big lights will inspire you
Ibland, mer ofta med tiden, saknar jag faktiskt att vara the Songbird.
Ibland, har jag tankar kring att byta skola och utbildning trots att jag trivs grymt bra på Thoren pga detta, även om jag vet att det jag gör nu är ett säkrare kort.
Jag vet fortfarande inte hur jag vill ha det..
Ibland, har jag tankar kring att byta skola och utbildning trots att jag trivs grymt bra på Thoren pga detta, även om jag vet att det jag gör nu är ett säkrare kort.
Jag vet fortfarande inte hur jag vill ha det..
beautiful things never last, that's why fireflies flash
Sitter på Svenskan och ska skriva novell som jag knappt börjat på, vet ej heller vad jag ska skriva om.
Förvirrad Chey på Svenska
I mina öron: Ron Pope – Fireflies
onsdag 10 november 2010
Why so serious?
Kom hem från skolan för typ 20 minuter sen (!). Har gjort Excelprov, assvårt, ville dö.
Fick reda på Engelskaprovet, som inte kändes så jävla bra när jag gjorde det, men det blev MVG och en glad överraskning.
Nu skriver jag novell för fulla muggar och försöker hålla humöret uppe med lite musik.
P!nk – Raise Your Glass - Explicit Version
Fick reda på Engelskaprovet, som inte kändes så jävla bra när jag gjorde det, men det blev MVG och en glad överraskning.
Nu skriver jag novell för fulla muggar och försöker hålla humöret uppe med lite musik.
P!nk – Raise Your Glass - Explicit Version
torsdag 4 november 2010
don't be fancy, just get dancey
Disan hade lagt upp denna, den får upp humöret till TUSEN!
Sean Stephenson dance party video
Så jävla skön!
Var ute i skogen med Moddy förut, gick kanon, dock taggad ponny!
Nu taggar vi tävling på Lördag!
Skulle ju åkt till Örebro på Bio med Em, men nu ska jag jobba imorgon 8-16, så det sket sig :/
Sean Stephenson dance party video
Så jävla skön!
Var ute i skogen med Moddy förut, gick kanon, dock taggad ponny!
Nu taggar vi tävling på Lördag!
Skulle ju åkt till Örebro på Bio med Em, men nu ska jag jobba imorgon 8-16, så det sket sig :/
onsdag 3 november 2010
So what if I break down
Underbara lov! I Måndags kom Erik hit och stannade tills idag, mycket trevligt!
Han har fått hänga med mig till stallet, varit med mig på shopping Örebro, dock var det han som handlade. Lite allt möjligt har vi hunnit med!
Moddan fick gå ett pass på gärdet idag, dock bara skritt och trav då det var så halt. Hon vill gärna skjuta ut sin högra bog och springa ifrån arbetet, men efter en stund lossade hon och gick mycket bättre!
Imorgon ska vi ut i skogen, sedan drar jag nog till Örebro för lite bio.
Han har fått hänga med mig till stallet, varit med mig på shopping Örebro, dock var det han som handlade. Lite allt möjligt har vi hunnit med!
Moddan fick gå ett pass på gärdet idag, dock bara skritt och trav då det var så halt. Hon vill gärna skjuta ut sin högra bog och springa ifrån arbetet, men efter en stund lossade hon och gick mycket bättre!
Imorgon ska vi ut i skogen, sedan drar jag nog till Örebro för lite bio.
Något som jag saknar just nu är Idre, skidor och snö!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)







