måndag 9 januari 2012

Please don't ask me what it was

I torsdags åkte jag till Denise i Kristinehamn och har spenderat hela min helg där.

I torsdags köpte vi massa chips och godis och tjockade som faan, har fan aldrig ätit så mycket som vi gjorde den kvällen.. oouupss. 

Fredagen började med att vi jobbade på Disans jobb. Disan jobbar som djurvårdare i en laggård så jag fick träffa en himla drös med kossor, väldans kul!
Efter det gick vi direkt till stallet där jag fick rida en gammal fet nordsvensk men efter lite jobb gick han allt fint han med!
På kvällen åkte vi på fest, vilket var rätt trevligt.

Lördagen startades med en jäkla bakfylla, och jag som aldrig ens brukar bli bakis, ville dö. Sen hasade jag mig ner på stan där vi kikade i lite affärer och käkade pommes. På kvällen bowlade vi och sen käkade vi pizza och hade myskväll. Dock kände jag mig lite som femte hjulet när Disans och hennes ragg gosade.

Igår åkte jag hem till Röfors igen, men det har allt varit ett par asbra dagar!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar