fredag 29 april 2011

Seize the day

HEJ BLOGGEEN

Det är fredagkväll och jag sitter med plugget i högsta hugg.

Imorgon ska jag jobba, vilket var ett tag sen, men är faktiskt ganska sugen!
Det är ju också Valborg, men jag har faktiskt bestämt mig för att bojkotta det.
Dels för att jag har så mycket att göra, dels för att jag ska jobba både lördag och söndag och dels för att det känns som att det var längesen jag bara var hemma. Har dessutom tre helger framöver bokade, så det ska nog bli rätt skönt att ta det lugnt.
Jag ska istället sitta hemma och plugga. Behöver sy mina danskläder också.

Men nu ska jag lägga mig så jag kommer upp till jobbet imorgon!
PUSSSSSS

Ajuste, haha, när jag la upp den där bilden på Erik så hann jag inte skriva att det är ett par år sen den togs, men jag tyckte att han var jättesöt ändå. Min Erik är alltså inte ett barn..

PUSSSSS igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar