David Guetta ft. Jennifer Hudson - Night of your life
Maroon 5 ft. Christina Aguilera - Moves like Jagger
Tiësto - Work hard, play hard
Pitbull ft. Ne-Yo, Nayer & Afrojack - Give me everything
.. Jag är dansig..
fredag 26 augusti 2011
tisdag 23 augusti 2011
tears don't mean you're losing
Har nyss kollat True Talent. Jag vill också. Fast jag valde typ bort det. Även fast jag saknar det galet mycket. That's life I guess.
Skolan är igång på allvar igen nu. Var helt sjukt taggad innan, men nu vet jag inte längre, men det löser sig väl.
Jag har heller inga nya bilder att bjuda er på. Jag år dålig på det där tyvärr :/
Skolan är igång på allvar igen nu. Var helt sjukt taggad innan, men nu vet jag inte längre, men det löser sig väl.
Jag har heller inga nya bilder att bjuda er på. Jag år dålig på det där tyvärr :/
lördag 20 augusti 2011
we don't allow fools to speak
Vet att det var längesen jag skrev här, men var tvungen att skriva av mig.
Jag känner att jag under de senaste åren utvecklats radikalt på ett personligt plan. Jag brukade tycka att jag gjorde allt bäst när jag gjorde det på mitt sätt, jag hackade på andra för hur de gjorde osv. Jag var en bitch helt enkelt.
Allt detta grundade självklart i att jagsjälv var en liten osäker tjej som behövde bekräftelse. Det jag gjorde var inte bäst, men det ville jag så gärna tro, även fast jag egentligen visste att det inte var så. Jag ville vara snyggast, bäst i skolan, bäst på att rida, ja, bäst på allt helt enkelt. Senare insåg jag att det inte går. Man kan inte var bäst på allt och det är inte heller det livet går ut på. Varje dag utvacklas jag mer.
Där jag kommer ifrån kommer jag alltid att vara den där lilla osäkra bitchen, vilket jag kan tycka är synd eftersom att det inte längre är jag. Självklart kan jag göra saker helt åt helvete fel, och av det få sjuka konsekvenser, men det är liksom en del av livet. Alla gör vi fel, och den enda det är upp till att fixa till det är oss själva. Att acceptera sina brister och att allting inte alltid går som det ska, men vi lär oss varje dag.
Anledningen till att jag skrev det här inlägget är att jag hittade en blogg som drivs av precis en sån tjej som jag en gång i tiden var. Jag hoppas att den här tjejen inser att man inte blir en bättre människa själv av att klanka ner på andra, trots att man själv kanske inte vet riktigt vet vad man pratar om.
Det är okej att göra fel. Ingen är perfekt.
Jag känner att jag under de senaste åren utvecklats radikalt på ett personligt plan. Jag brukade tycka att jag gjorde allt bäst när jag gjorde det på mitt sätt, jag hackade på andra för hur de gjorde osv. Jag var en bitch helt enkelt.
Allt detta grundade självklart i att jagsjälv var en liten osäker tjej som behövde bekräftelse. Det jag gjorde var inte bäst, men det ville jag så gärna tro, även fast jag egentligen visste att det inte var så. Jag ville vara snyggast, bäst i skolan, bäst på att rida, ja, bäst på allt helt enkelt. Senare insåg jag att det inte går. Man kan inte var bäst på allt och det är inte heller det livet går ut på. Varje dag utvacklas jag mer.
Där jag kommer ifrån kommer jag alltid att vara den där lilla osäkra bitchen, vilket jag kan tycka är synd eftersom att det inte längre är jag. Självklart kan jag göra saker helt åt helvete fel, och av det få sjuka konsekvenser, men det är liksom en del av livet. Alla gör vi fel, och den enda det är upp till att fixa till det är oss själva. Att acceptera sina brister och att allting inte alltid går som det ska, men vi lär oss varje dag.
Anledningen till att jag skrev det här inlägget är att jag hittade en blogg som drivs av precis en sån tjej som jag en gång i tiden var. Jag hoppas att den här tjejen inser att man inte blir en bättre människa själv av att klanka ner på andra, trots att man själv kanske inte vet riktigt vet vad man pratar om.
Det är okej att göra fel. Ingen är perfekt.
lördag 9 juli 2011
ser hela stan sjunka som titanic med alla ljusen tända
JAG HAR SKAFFAT SPOTIFY PREMIUM!
hehehe
Men ni är tråkiga för ni kommenterar aldrig. Fast ni läser. I SEEE UUUUU, tråkmånsar.
Jag har jobbat idag. Jag har därför ganska ont i knäna. Men det löser sig!
PUSSSSNATTISSS!
hehehe
Men ni är tråkiga för ni kommenterar aldrig. Fast ni läser. I SEEE UUUUU, tråkmånsar.
Jag har jobbat idag. Jag har därför ganska ont i knäna. Men det löser sig!
PUSSSSNATTISSS!
måndag 4 juli 2011
you make me smile
You make me smile like the sun
Fall outta bed
Sing like a bird
Dizzy in my head
Spin like a record
Crazy on a Sunday night
You make me dance like a fool
Forget how to breathe
Shine like gold
Buzz like a bee
Just the thought of you can drive me wild
torsdag 30 juni 2011
don't you run
oglad tjej.
Jag har ont i min mun. Har jobbat och det gick skit. Jag saknar Erik och har nyss tittat på Dear John. Dålig idé då jag referar allt som händer till Erik.
Nu ska jag lägga mig och hoppas på att jag mår lite bättre imorgon.
Jag har ont i min mun. Har jobbat och det gick skit. Jag saknar Erik och har nyss tittat på Dear John. Dålig idé då jag referar allt som händer till Erik.
Nu ska jag lägga mig och hoppas på att jag mår lite bättre imorgon.
onsdag 29 juni 2011
I've waited long enough
I'm home!
Allt har varit super i Sthlm och tyvärr saknar jag redan Erik alldeles för mycket, men får trösta mig med att jag har allt jag tidigare saknat hemifrån nu finns på plats.
I måndags gick vi upp tidigt tidigt, jag för att åka hem och sova några timmar och sedan börja jobba. Jobbet känns tyvärr inte alls kul för tillfället men jag antar att det bara är att bita ihop då jag faktiskt känts såhär förut.
Jag saknar fortfarande hästarna, men ska försöka ta itu med det.
Har även en hel del annat på gång, det är mycket som rullar på och vi får se hur allt slutar.
Imorgon ska jag träffa efterlängtade Amanda och vi har en hel del snack att ta igen.
Jaja, See u!
Allt har varit super i Sthlm och tyvärr saknar jag redan Erik alldeles för mycket, men får trösta mig med att jag har allt jag tidigare saknat hemifrån nu finns på plats.
I måndags gick vi upp tidigt tidigt, jag för att åka hem och sova några timmar och sedan börja jobba. Jobbet känns tyvärr inte alls kul för tillfället men jag antar att det bara är att bita ihop då jag faktiskt känts såhär förut.
Jag saknar fortfarande hästarna, men ska försöka ta itu med det.
Har även en hel del annat på gång, det är mycket som rullar på och vi får se hur allt slutar.
Imorgon ska jag träffa efterlängtade Amanda och vi har en hel del snack att ta igen.
Jaja, See u!
tisdag 14 juni 2011
baby, it's so cruel
Jag vet inte vad jag ska skriva...
Jag hr officiellt sommarlov och jag åkte direkt till Stockholm och min kärlek.
Jag stannar här till den 26-27 juni tror vi.
Annars är väl livet bra, betygen och vännerna är brabra och Erik ska vi inte ens tala om.
Är dock lite nere idag, mest för att jag är så jäkla trött.
Jag saknar dansen men framför allt hästarna, lite synd då både Soool och Supran är halta.
Aja, vi hörs!
puss
Jag hr officiellt sommarlov och jag åkte direkt till Stockholm och min kärlek.
Jag stannar här till den 26-27 juni tror vi.
Annars är väl livet bra, betygen och vännerna är brabra och Erik ska vi inte ens tala om.
Är dock lite nere idag, mest för att jag är så jäkla trött.
Jag saknar dansen men framför allt hästarna, lite synd då både Soool och Supran är halta.
Aja, vi hörs!
puss
söndag 5 juni 2011
tisdag 24 maj 2011
A. Einstein
"If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut."
du är krossad och jag går fri
Fast det känns inte så.
Jag har en sån fruktansvärd ångest hela tiden.
Inte tillräckligt bra i skolan, trots att jag egentligen bara har vg-mvg i allt.
När jag ser att jag fått mvg- på en uppgift dyker de fula tankarna upp direkt. Bara Mvg-, slacker.
Inte tillräckligt fin, inte tillräckligt bra vän, flickvän, dotter, syster.
Inte tillräckligt med go, trots att jag har jobb, är ganska aktiv inom ridningen och dansen, samt går i skolan med som sagt, bra betyg.
Sen blir jag sur på migsjälv för att jag inte lever upp till mina egna krav, och för att jag har dem.
Måste bli bättre.
Jag har en sån fruktansvärd ångest hela tiden.
Inte tillräckligt bra i skolan, trots att jag egentligen bara har vg-mvg i allt.
När jag ser att jag fått mvg- på en uppgift dyker de fula tankarna upp direkt. Bara Mvg-, slacker.
Inte tillräckligt fin, inte tillräckligt bra vän, flickvän, dotter, syster.
Inte tillräckligt med go, trots att jag har jobb, är ganska aktiv inom ridningen och dansen, samt går i skolan med som sagt, bra betyg.
Sen blir jag sur på migsjälv för att jag inte lever upp till mina egna krav, och för att jag har dem.
Måste bli bättre.
torsdag 19 maj 2011
until now I had sworn to myself that I'm content with loneliness
Imorgon drar jag till Stockhooolm. Asglad för jag saknar min Erik så!
Dock känner jag världens ångest för att jag har så mycket plugg, som jag MÅSTE sätta mig med nu!
PUSSSS
Dock känner jag världens ångest för att jag har så mycket plugg, som jag MÅSTE sätta mig med nu!
PUSSSS
onsdag 18 maj 2011
Unknown
Find a guy who calls you beautiful instead of hot, who calls you back when you hang up on him, who will lie under the stars and listen to your heartbeat, or will stay awake just to watch you sleep… wait for the boy who kisses your forehead, who wants to show you off to the world when you are in sweats, who holds your hand in front of his friends, who thinks you’ re just as pretty without makeup on. One who is constantly reminding you of how much he cares and how lucky he is to have YOU… The one who turns to his friends and says, thats her…
- Unknown, eller i mitt fall, Em.
- Unknown, eller i mitt fall, Em.
måndag 16 maj 2011
you're all I'm running for
Fy för den här dagen. Känner mig allmänt dryg, ledsen och sur. Troligtvis pga helgens bravader med fest och en del jobb med både bakfylla och mensvärk. UNDERBART!
Försökte lägga in en jättefin låt men den gick tydligen inte att lägga upp, så ni får klara er utan.
Tror jag ska lägga mig nu.
Godnatt!
Försökte lägga in en jättefin låt men den gick tydligen inte att lägga upp, så ni får klara er utan.
Tror jag ska lägga mig nu.
Godnatt!
fredag 13 maj 2011
torsdag 12 maj 2011
tisdag 10 maj 2011
I get the best feeling in the world when you say hi to me, or even smile, because I know even if just for a second, I crossed your mind
Jag har ont.
Jag vill dö.
Jag vill spotta ut skroten i min mun.
Ledsen. Chey.
Jag vill dö.
Jag vill spotta ut skroten i min mun.
Ledsen. Chey.
måndag 9 maj 2011
lördag 7 maj 2011
tisdag 3 maj 2011
Our love is like the wind, I can't see it, but I sure can feel it
Landon: I'm sorry she never got her miracle.
Reverend Sullivan: She did. It was you.
<3
Reverend Sullivan: She did. It was you.
<3
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)


